Hemsida + Logotyp
PTR-Media har på uppdrag av Bark & Co i Lomma tagit fram ny hemsida och ny logotyp för Bussgolfen. Vi har stått för idé, design och lagt upp struktur efter kundens önskemål.
PTR-Media har på uppdrag av Bark & Co i Lomma tagit fram ny hemsida och ny logotyp för Bussgolfen. Vi har stått för idé, design och lagt upp struktur efter kundens önskemål.
PTR-Media har på uppdrag av Ewrika i Göteborg tagit fram en ny hemsida. Vi har stått för design och lagt upp struktur efter kundens önskemål. Till hemsidan
PTR-Media har på uppdrag av More PR redigerat Salt Fokus magasin för Akzo Nobel. Vi gjorde även om den grafiska formen, vi såg också till att magasinet fick ett nytt huvud på första sidan och en helt ny stil. Format: 215 x 274. Omfång: 12 sidor. Upplaga: 5 000 exemplar.
PTR-Media har gjort layouten på en ny skylt som nu står vid infarten till Torreby GK och hälsar alla välkomna (150 cm bred x 90 cm hög).
Vi har producerat Seniorbolagets nya hemsida. Uppdraget var att göra hemsidan säljande, det ska vara lätt att förstå vad dom jobbar med och vad de vill att kunden ska göra med en modern, ljus och välkomnande layout. Hemsidan består av över 250 sidor och är sökoptimerad efter konstens alla regler. PTR-Media har stått för projektledning, layout och struktur. Vårt största projekt hittills. Se hemsidan
PTR-Media har på uppdrag av Överby Köpcenter i Trollhättan tagit fram en ny hemsida. Överby är ett av Västsveriges största handelsområden med över 120 butiker.
För femte året i rad har PTR-Media på uppdrag av Tjörns Golfklubb gjort layouten för det nya numret av Tee Time. Magasinet är ett medlemsmagasin som informerar om saker som händer på klubben och runt klubbens medlemmar. Tee Time delas ut till alla medlemmar och besökare på klubben. Format: 215 x 274. Omfång: 20 sidor. Upplaga: 3 500 exemplar. Magasinet…